Lördag

Imorse kom Addi och Carro förbi så jag gjorde kaffe och
sedan satt vi och surrade oavbrutet i några timmar.
Mkt trevligt.

Sedan fick jag ett samtal som förändrade en hel del.
Tusen tankar i mitt huvud just nu.. Hur ska detta sluta?

For och inhandlade alla ingredienser till bakningen som jag
egentligen skulle ha gjort tidigt och börjat baka direkt men
tiden sprang iväg och plötsligt var klockan fyra så jag gick
till jobbet. Gick bara bra. Klockan rusade iväg där med så
det var skönt..

Hade tänkt göra bort bakningen ikväll men tappade helt all
motivation. Finns bara en massa tankar i min skalle som inte
vill försvinna.
Tycker helt plötsligt att allt känns så tungt...

Saknar min älskade Leon också.. Är så tomt utan honom.

Jonas är iväg me nå kompisar på nå bowling å sånt...

Nä huvva va dåligt humör jag blev på. Nu ska jag nog kvälla så jag
kan göra bakningen tidigt imorgon.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0