Lördag 30 April

Snart ny månad. Tiden bara springer iväg just nu.

Gick bara bra att jobba igår. Känner mig än så länge bra i
ryggen :) Har bara dom drygaste dagarna kvar nu. 12-21:30.
Gillar inte dom passen men det är ju skönt när det är bortgjort :)

Blev fika och en film när jag kom hem igårkväll. Såg the switch och
den var riktigt bra! Så där bra så man skulle kunna se den dagen efter
igen :) Sen kröp vi ner och somnade ganska direkt.

Leon vaknade 07:40 idag. Ganska skönt att sova en stund till än vanligt.
Jonas är på verkstan och grejar med bussen. Skulle göra bort de jobbigaste
nu så blir det lättare för honom att ha med sig Leon upp dit i eftermiddag.

Annars idag lär det inte bli mycket gjort. Ska fika på en stund och sedan
byta i maskinen och vika tvätt. Sen vid 11:45 cyklar jag iväg till jobb.

Bytte rengöringsmedel till örat igår och la mot en isbit och det är redan jätte
stor skillnad. Svullnaden har gått ner jätte mkt och örat har börjat få en normal
färg igen. Tro inte att rengöringen jag fick med var så värst bra. Använde väteperoxid
igår som bubblar om det är bakterier och det bubblade ganska mycket även fast jag precis
hett på de jag fick med.

Har väl inte så mkt mer att skriva så jag uppdaterar imorgon om jag hinner.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0