Lördag

Godmorgon!

Tänkt att Leon sover hos morfar och jag kan ändå inte sova
längre än till 08:15.. Helt otroligt. Hade ju bestämt mig för en
sovmorgon...

Igår var vi på Jeff Dumham på Umeå Arena och kön va ända till
rondellen bredvid volvo.. Tog typ 45min att komma till sin plats.
Undra hur många de var där igår.. Tro aldrig någonsin jag sett
så mkt folk på ett och samma ställe.. När han skulle ta fram Achmed
terroristen så skrek alla som tok där inne.
Bebben gjorde nog 350sparkar under hela föreställningen från allt ljud :P



Det blev en riktigt trevlig kväll iallafall och Jonas var riktigt nöjd :)

Imorse kring 05:30 väckte Jonas mig för att säga hejdå... Han for till Sundsvall
för att kika på en bil. Hade velat följa men killen som sålde bilen var sugen på
att ta volvon i inbyte mot bussen han hade som de va nått litet fel på så Jonas
skulle se om han kunde få igång den och om inte kanske han skulle ta bussen hem
och sedan hämta nya bilen med trailern till veckan så det kändes inte så peppande.
Sen vore det dumt om vi inte skulle hinna hem i tid tills jag börjar jobba heller.
Har dessutom en massa bakning som ska göras idag och städning som ska bli gjord
så jag har det jag gör ändå :)

Blir 3tårtor, två tigerkakor, dubbelsats muffins, dubbelsats hallongrottor och dubbelsats
blåbärs kakor.

Ska sticka iväg och handla alla ingredienser om en stund.
Väntar på att Addi ska komma förbi snart så ska hon få hjälpa mig bära ;)
Men först fika och nå kaffe!

Nu ska jag kolla klart allting på datorn och sedan dra mig upp!

Uppdaterar imorgon innan jobbet om jag hinner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0