Måndag 4 April

Godmorgon!

Försöker få tag i Addi men hon vägrar svara.. Hade tänkt
kila förbi dit efter att jag lämnat Leon på dagis för en kaffe.
Har tid hos barnmorskan kl 09:30 så det kändes så drygt att
gå hem igen bara för en stund..

Sen har jag körning kl 12.. Idag ska vi panikbromsa eller vad
övningen hette.. Spännande.. Hoppas att det blir godkänt direkt
så jag slipper göra det igen. Slipper iallafall göra det på halkbanan
för då är jag för långt gången i graviditeten för att få göra det..
Det känns ju skönt :)

Leon är då bara för söt.. Han gillar dockor och dockvagnar så han
har fått min gamla rosa dockvagn och en docka som är helt i tyg
eftersom jag tycker det är otäckt med vanliga dockor. Nu har den
här dockan nämligen blivit ganska viktig i hans vardag.. Hon åker
med i vagnar och bilar som han kör. Bäddar ner hon i dockvagnen
för att sova och då måste både jag och Jonas vara lite tysta.
Nu på morgonen har han skällt på den för hon hade gjort något me
nån lampa sa han och att han var jätte arg på hon.
Han bytte även blöja på henne på låssas. Han är bara för go! :)

Nu ska jag duscha håret och göra mig klar medans Leon fikar och
sedan ska jag gå förbi Addi å se om hon är hemma eller om hon
börjat jobba. Tror hon börjar kl 10 så jag får väl se :)

Uppdaterar sen !


Kommentarer
Postat av: Alexandra

ååå din galning. De är som skönt att sova ut ibland då man börja senare, men näää då ringer de klockan 7!!!!! Haha du ska få igen en vacken dag :D PUSS

2011-04-04 @ 20:55:36
URL: http://cantjusttbelieve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0