Måndag

Haft körning nu på morgonen. Körde E4an och övande avfarter
och sådant. Blev godkänd så nu har jag bara stadskörning och
lilla uppkörningen kvar! Gud så skönt! Nu närmar det sig verkligen!

Nästa vecka är det halkbanan med och sedan kan jag bara lägga tiden
till teorin. Känns super bra!

Innan jag kilade hem från körskolan så prövade jag på den sista pärmen
som är om bilen. Bara för att se hur mkt jag kunde så jag skrev ned det jag
hade fel på och ska strax sätta mig ute på altanen och plugga fram tills jag
ska hämta hem Leon från dagis.

Imorgon har jag jobb 7-14 och sedan teorikursen på kvällen.
Hade tänkt hinna med att träffa Addi en stund på dagen med.

Annars ikväll blir det nog bara lugnt. Började något nytt program som vi skulle
se och sedan självklart en unge i minuten!

Igårkväll satt vi förresten och skrev upp namnförslag. Tro det blev fem pojknamn och
två flicknamn. Mys! :)

Nä nu ska jag kirra en bild på kulan och lägga ut lite text innan jag ska ut i solen
å plugga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0