Onsdag 13 April

Hemkommen från dagis för en stund sedan.
Blev så förvånad att Leon blev så himla glad när jag kom
och ville följa med hem. Han brukar alltid vilja stanna en
stund till som han säger...
Vi har hunnit fika och just nu ligger vi och tar igen oss.

Stadskörningen gick super bra! Blev godkänd på bägge lektionerna.
Rödljus och rondeller var det. Fick en "att tänka på" och det var döda
vinkeln att kolla den mer med tanke på cyklister.
Hatar cyklister.. Vill inte stanna för dom när dom cyklar över övergångsställen
eftersom dom ska gå över med cykeln och dessutom verkar dom tro att dom kan
fara hur som helst.. Jag tkr dom ska sköta sitt :P

Men annars så var det bara skoj. Känner mig jätte trött i huvudet nu.
Har väl fått en hel del intryck..

Nu har jag endast två körningar kvar sen är det slut med det..
En stadskörning där jag ska köra självständigt och sen lilla uppkörningen.
Men stadskörningen fanns de inte tid för förens 5 Maj så det är ett tag kvar.
Nu blir det stenhård teori ist. Ska sitta hela dagen imorgon när Leon ändå ska
vara hos sin pappa.

På måndag har jag halkbanan, känner mig lite nervös inför det men nog ska väl
de gå de med...

På fredag far vi och lämnar Leon hos morfar så ska han få stanna ända tills på söndag.
Fredakväll har jag en överraskning som vi ska åka på bara jag och Jonas som hans
fördelsedags present och sen jobbar jag lördag och söndag kväll men då ska Simon
hitta på någon me Jonas på lördagen så då behövde jag barnvakt då.
Söndag blir det tårta och nå folk som kommer förbi så då kommer pappa tillbaka med
Leon. Blir en fullspäckad helg helt klart..

Idag har jag gått 25 fulla veckor och bebben ligger fortfarande kvar med benen neråt
vilket h*n gjort i några veckor nu. Nog för att det finns tid kvar för att vända sig upp och
ned men det verkar som den lille trivs att ligga med fötterna neråt. Det oroar mig en aning :P
Om inte annat får barnmorskan försöka vända på h*n sedan..

Chefen på tallbacken ringde idag om hur jag ska jobba i sommar och det blev väl inte riktigt
som jag tänkt mig... mina två sista jobb veckor är dom första veckorna i Juli. 
Jag hade tänkt va hemma hela juli eftersom vi är beräknad den 26e.. Men det får väl så lov
att gå. Hoppas det inte blir allt för stekhett.  

Uppdaterar imorgon istället. Nu ska jag läsa lite teori!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0