Onsdag 27 April

MorrnMorrn!

Legat vaknen bra länge, ha fått så ont i halsen under natten
så det har knappt gått att sova. Tagit nå medicin nu så jag
hoppas att det ska underlätta en aning iallafall.

Leon sover ännu. Ska väcka han på någon halvtimma.
Börjar jobba 16:00 idag och man kan bara lämna på dagis någon halvtimma
innan man börjar jobba så det var tänkt 15:30-16:30 när Jonas slutar men
han skulle jobba in lunchen ist så Leon får vara 5tim på dagis istället.
Skönt för honom. Han behöver det verkligen.

När lilleman är lämnad ska jag kila iväg till Addi och se hur hon har det.
Ska köpa frukost från Näslunds hade jag tänkt. Lider dock lite med henne
eftersom hon nog inte kan göra det :P Minns hur sjukt galet ont jag hade dom
tre första dagarna. Grät som en galning och försökte få ut smycket men de
satt fast för hårt. Sen har jag aldrig haft något problem med det som tur är :)

Fick en liten blåning på bråsket sen igår men det har börjat försvinna.
Ömmar bara lite idag. Råkat sova litegrann på det så det är väl mkt därför.

Annars idag ska jag fylla upp skafferi o kyl, betala bort alla räkningar och ringa
några samtal.

Tro jag ska ringa Ullamaj och höra om någon massage. De där med att massage kan
starta värkar var tydligen bara skrock och massage kan väl aldrig vara mer välbehövlig
än nu. Känner av ett femtimmars pass mkt mer än vad jag brukar göra så jag undrar om
jag ska palla jobba i Juli. De återstår att se.
Ska iaf bli skönt att vara ledig på torsdag och vila kroppen en dag innan fre,lör och sön
ska göras bort.

Idag har jag gått 27 fulla veckor :)

Nu ska jag göra mig i ordning och sedan sticker vi på dagis.

Hörs imorrn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0