Onsdag

Precis varit ute och gått en riktig långsväng med Addi.
Leon fick hänga på och åka vagnen. Gått alla gator i Nordmaling
tror jag :P

Efter att jag lämnat Leon på dagis imorse så tog jag mig till
körskolan och provade på pärmarna igen. Hann med två
omgångar och klarade ingen idag heller. Men det har gått
framåt iaf. Nu är det inte många poäng ifrån godkänt så ist
för stadskörning imorrn ska jag banne mig klara bort någon
pärm imorrn. Ska kika in på arkivet och se vad jag har svarat
fel på och sedan sätta mig och läsa igenom i boken noga innan
jag gör nya försök. Peppar peppar?

Bokat in en dubbellektion stadskörning nästa torsdag istället så
det blir nog bra.. Är nästan helt färdig med körningen nu och hur
mkt som helst kvar i teorin. Men det förstod jag nästan att det skulle
bli så..

Idag hade jag som sagt en dubbellektion. Hade vänster - höger svängar,
placering och hastighetsbegränsning. Blev godkänd! :)

Efter körningen gick jag och handlade, kilade hem med påsarna, bytte om till
kjol och strumpbyxor då det var så himla skönt ute, gick och hämtade Leon på
dagis och när vi kom hem så tog vi ut en filt och satte oss på altanen och fikade.
Riktigt mysigt!! :)

Provat ringa Tompa 7gånger idag utan ett enda svar så jag får göra nya försök imorrn!

Nu ska vi dricka kaffe och käka en glass.

Höres väl imorrn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0