Sådärja..

Suttit ca 6timmar på körskolan idag och det har gett
resultat. Två pärmar godkända och jag har lärt mig massor!
Skrev ned det jag hade fel på, loggade ut och satte mig för
att läsa igenom det och sedan satte jag mig vid datorn igen.
Provade på tredje permen innan jag skulle gå hem för att se vad
den handlade om så jag vet vad jag ska läsa om osv. Fick 43poäng
på den så 20 fel för mkt. Men det är på väg åt rätt håll iallafall!
Känns så skönt!

Less i huvet något.. Jonas sa att jag såg ut som han kände sig ungefär :P
Lunchat med Addi idag med. Mkt mysigt! :)

Väntar på att Leon ska komma från sin pappa nu så ska vi fara till Torrböle.

Uppdaterar nog ikv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0