Söndag

Vi vaknade till liv för en stund sedan, väntar på att Saga ska
komma hit nu eftersom vi bytte dagar.

Igår fick jag värsta vårruset. Hänge ut alla mattor, poppade musik
medans jag dammsugade och skurade. Jonas och Leon satt ute på
altanen i solen och hade det bra :)
Sen for vi på lekplatsen vid skolan och sedan på lekplatsen vid kommun.
Leon hade så himla roligt!
Lika så Jonas tror jag ;)



Efter det for vi med Leon till Sunnansjö. Drack en kaffe och for sedan
till Magnus och Elin. Dom skulle fara till Älandsbro och köpa en bil så vi
hakade på. Trodde inte att vi skulle bli borta så länge som vi blev dock.
Efter bilköpet så skulle dom på Ikea. Vi var där 20min innan det stängde.
Sedan skulle vi käka på Sibylla och efter det fara hem äntligen.
Var i Nordmaling 21:45 ungefär och jag skulle hämta Leon strax innan det
var sängdags för honom. Så blev det ju inte.. Men men nu äre gjort.

Hämtade honom och när vi kom hem så var vi så trött så vi somnade nästan
direkt. Jag vaknade vid 01:00 igen och mådde dåligt så jag klev upp en sväng
och kräkdes riktigt ordentligt. Tro det hade med maten att göra för jag mådde
som bra i övrigt. Bara ont i magen och så.
Idag är det mkt bättre men känner mig inte helt pigg ännu. Fortfarande lite ont i
magen och sådär..

Idag hade vi tänkt hitta på något skoj med ungarna.
Kanske sticka iväg och grilla någonstans och sedan hälsa på någon.
Vi får väl se vad dagen bjuder på helt enkelt :)

Världens finaste <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0