Tisdag

Gokväll!

Ikväll har vi rensat bort lite rat från gårn och slängt
in de i släpvagnen så vi kan sticka iväg på tippen imorgon.
Nu äntligen gick det att få upp utegranen. Inte en dag för tidigt...

Va iväg på konsum efter middagen å handlade och hade sån tur att
Addi ville va bärhjälp. Tack baby :)

Annars idag har jag jobbat till 12. Hämtade lilleman och när vi kom hem
så la vi oss i soffan och kikade film me macka och oboy.
Sen kom Addi och stannade på kaffe och kortspel.

Skippade teorikursen ikväll. Va tänkt att jag skulle sitta hemma och plugga
lite men de har funnit så mkt annat i skallen hela dagen så det har inte ens
varit att tänka på att någon skulle fastna.

Imorgon väntar stadskörning. Blev ändrat till imorgon ist för på torsdag..
Ska bli mkt spännande :)
Fick lämna Leon så att jag hinner åka med Elin in så det blir ju alla tiders!

Fick tag i Tompa idag så nu har jag och Addi tid på skinart den 26 April
för lite makeover ;)

Nu ska jag kika på tv och sedan kvälla!




You are the best, soulmate.

Tack för att du alltid stöttar mig när jag behöver dig !
Vad skulle jag ha gjort om du inte fanns....

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Allt för dig baby! and u know it :)<3

Va kul att de gick bra för dig idag :)

2011-04-13 @ 16:30:25
URL: http://cantjusttbelieve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0