Torsdag

Blev inge teori alls för min del idag..
Jonte kom och hämtade Leon strax efter nio och sedan
kom Addi hit för vi skulle till stan och hämta ut biljetterna
som jag och Jonas ska ha till imorgonkväll.
Sedan blev det max, kikade in hos Tompa och köpte en ny
stav till läppen och sen nå strö affärer på torget.
Åt förresten årets första mjukglass idag. MKT gott!

Har faktiskt redan avslöjat för Jonas va vi ska på imorgon.
Och han blev riktigt glad så de ska bli roligt! :)
Bokade nämligen biljetter till Jeff Dunham.



Taggar som bara den! :)
Sen ska vi ut och käka något gott!

Nu har vi tillbringat eftermiddagen till att byta däck, städa bilen och
röja lite på gårn.

Ska alldeles strax klippa Jonas lite och sedan lägga i lite blont i hans hår.
Tro jag ska ta å göra några blonda slingor då också nu när vi lix går mot sommar ;)

Går även in i vecka 26 idag. 25+1. Uppdaterar med bild imorgon.

Nä dags att börja me håren då! :) Hörs imorrn!

Tack för idag Alexandra <3 Vi tog ju förresten nå bilder idag så dom måste jag ta
sen och lägga upp här..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0