Torsdag

Jobbat till 12 idag. Hämtade Leon vid 12:30.
Börja bli en aning jobbigt att gå från jobbet till dagis.
Får stanna några gånger på vägen så det tar en stund.
Imorse fick jag stanna till mitt i trappan påväg upp till
avdelningen och sedan gick det bra att ta den sista biten
igen.

Gått in i vecka 27 nu men har inte hunnit ta någon bild idag
utan gör det imorgon ist.

Leon somnade till i soffan nu efter vi kommit hem från dagis
så jag la mig en stund jag med.
Sedan vaknade han och grät så då var det bara upp och hoppa
igen.
Väntar på att baby ska komma hem nu så får vi se vad eftermiddagen
bjuder på.
Ska iaf fara och handla. Kommer ju va huuur mkt folk som helst.
Förstår mig inte på folk som gör så stor grej av påsken...
Jag ska köpa ett påskägg till Leon men längre än så sträcker jag mig inte..

Imorgon åker Jonas bort och kommer hem på måndag. Väldigt mega tråkigt
men får hoppas på att helgen går fort och jag behöver inte vara ensam.
Har Leon och Addi hos mig hela helgen! Ska gulla med Addi om att sticka in
till stan någon dag i helgen å fara på godishuset. Är såå himlarns gotte sugen!
Sen kanske det blir några affärer med. Lär ju inte hinna det på tisdag när vi ska
in. Jag jobbar till två då och vi har tid för hemlisen kl 16:00.

Imorgon ska iallafall Leon fara till sin pappa. Då blir det en mysdag fram tills Jonas
ska börja fara.

Igår fick jag en blomma för allt som händer och sker i mitt/vårt liv just nu.
Blev så himla glad för omtanken och nu blickar vi framåt mot bättre tider.
Det hoppas jag att du/vi ska klara!



Måste även dela med mig av två bilder på Leon.
Barnen på dagis hade blivit målade idag och jag tycker han var
så himla söt. När jag frågade om jag fick ta en bild så vände han sig
på sidan och pekade på traktorn. :)




Nä nu ska jag umgås lite med dom här hemma och sedan blir det film ikväll!



Bjuder på en bild från i veckan :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0