Torsdag

Vaknade kring 08:00 idag. Riktigt skönt.
Leon är på strålande humör och busar för fullt me alla bilar.

Idag ska jag ringa försäkringskassan å se om jag kan få hjälp
me vars ja ska skicka in mitt gravidintyg och sen höra lite om
föräldrapenningen...
Sen ska jag skriva nå brev, dammsuga och göra i ordning för
målningen i sovrummet. Addi ska komma och hjälpa mig som tur är :)

Jonte skulle hämta Leon vid 13:00 idag. Ska kila iväg och ta en mjukglass
också. Leon har ju inte ätit årets ännu :)

Ikv ska vi se en film som jag fick hem igår och sedan väntar lyxfällan och bb.

Gick bara bra att jobba igår. Kändes verkligen att jag hade jobbat några dagar.
Känns som svanken gått i tusen bitar. Värmde rispåsen när jag kom hem och då
kändes de lite bättre.
Råkade stöta i örat tre gånger igår och det har svullit upp lite men hoppas de går
ner ganska snart.

Känns så skönt att vara ledig idag. Ska göra bort massa saker som jag lagt lite på
sidan och sen måste jag ju uppdatera me bild på kulan också :)

Nä dags att köra igång med dagens projekt då!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0