Då var vi ensamma....

Jonas åkte strax innan 07:00 imorse. Känns så trist...
Aja snart är han hemma igen...

Levis vaknade kring 07:00 och åt, somnade om på en gång
och sov till 10:15. Super skönt. Jag låg i sängen och drog mig
framför tvn till kl 09:00. Då klev jag upp för att fika och umgås
me Leon.

Pappa har varit här och hämta Leon. Strax ska jag börja med tvätten
och dammsuga huset. Bäddade rent alla sängar igår.
Sedan ska räkningarna betalas.. Blir ev en promenad om regnet upphör..
Jessica kusin har varit hit och surrat en bra stund så de var trevligt. :)
Sen mot eftermiddagen tror jag att jag tar med mig Levis
till Torrböle så pappa få tillbaka sina cyklar som står här och tar plats :P
Farmor och farfar vill väl ha nå besök också.. :)

Imorgon kommer Petra och Folke hit. Hoppas på att vädret tillåter en härlig
promenad. Sedan är det bara att invänta att hjärtat ska komma hem! Hämta
hem Leon från morfar och sedan bara njuta av helgen!

Nu ska jag göra bort alla sysslor här hemma innan jag och Levis far till Torrböle :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0