Jobbig natt...

Känner mig helsprängd.. Levis somnade 02:30 inatt vilket jag
inte alls är van vid. Han började som vanligt bli galet trött strax
innan 00:00 men han lyckades aldrig komma till ro riktigt.
Varje gång jag la ner honom så vaknade han direkt.

Får hoppas på att kommande natt blir bättre.. Man ska väl egentligen
inte klaga när vi bara haft en jobbig natt tidigare och det var första
natten hemma så..

Fick höra babys röst imorse. Han ringde och sa att han skulle vara
hemma kring 14:00. Super skönt att få hem honom igen <3

Har knappt gjort ngt idag och klockan är snart ett.. Gett Levis mat några ggr,
bytt några blöjor och fikat. Det lär inte bli så effektiv dag idag skulle jag tro..
Ska strax duscha håret och sedan invänta Jonas.

Hämtar väl Leon kring 16:00 eller ngt sådant.. Saknar han gräsligt mycket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0