Nu då ?

For iväg till Torrböle strax efter 15:00 och har kommit hem för någon
halvtimma sedan. For först upp till pappa och Leon, han blev jätte glad
över att jag kom, trots att vi bara varit ifrån varandra några timmar <3
När jag skulle fara därifrån ner till farmor och farfar så ville Leon följa
med mig hem. Men förklarade att jag och Jonas skulle hämta honom imorgon
och att jag bara hade två säten i bilen så det gick inte.
Pussade honom hejdå och for ner till farfar.

Satt och surrade med farmor medans farfar låg och snarkade i fotöljen :P
Gav Levis mat och sedan hade jag tänkt fara hem igen.
Då kom pappa och Leon ner, surrade en stund till och sedan skulle pappa och
Leon fara medans jag började klä Levis. Fick massa hejdå pussar och kramar
utav Leon och då var det jag som ville ta med honom hem igen. Men imorgon så
är han hemma igen :)

For in en snabbis på Konsum och inhandlat godis och snus. Kvällen räddad!
Nästan iaf.. Det är alldeles för tomt här hemma.

Precis nyätit middag, Levis ligger fortfarande och sover i babyskyddet.

Ringde boxer idag och skulle beställa disneychanel, fick en som lät som världens
telefonförsäljare.. frågade hur gammal min boxer var och tyckte att jag skulle ta
ett "kanon" erbjudande som dom nu hade med nyboxer, disneychanel och typ fyra
andra kanaler som jag aldrig hört talas om.. nänä.. blir så less då man säger vad/hur
man vill ha det och blir erbjuden en massa annat..
Har mixpaketet och man kan ju ändå bara kika på en kanal i taget ;)

Funderar på att ta mig en snabb dusch och sedan se om det är ngt bra på tvn ikv..



ÄLSKLINGAR !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0