Onsdag

Vilken natt.. Febern kom tillbaka strax innan jag skulle sova
så jag tog fram ett extra täcke och la det över mitt täcke
men trodde jag skulle frysa ihjäl. Jonas låg och höll om mig och
tänderna höll på skallra ur munnen på mig.. Huga.. Somnade tillslut
iallafall. Vaknade sedan 03:00 och då hade jag börjat kallsvettas så
jag fick lägga bort dom kuddar som var blöt och byta täcke igen.
Olustig känsla...

Levis vaknade kring 05:15 och åt, somnade om och sedan fick jag väcka
honom kl 08:00. Visste inte om jag skulle palla att fara med Leon till dagis
idag. Kände mig alldeles slut i kroppen för att gå dit och alldeles för seg i
huvudet för att ens våga köra bil dit men till slut så tog jag mig i kragen
och traskade dit med honom. Köpte tidningen för pappa ringde och sa att vi
var i VK idag så jag köpte VF också för vi har skickat in till bägge men när jag
kommer hem så har våran bild inte publicerats i VF ännu.. Aja får hålla utkik.

Håller på koka Levis nya nappar nu så får hoppas att han vill vila en stund
när han fått tutten. Bad Jonas att sluta tidigare idag så han ska sluta kl 13,
då åker han och hämtar Leon och hjälper mig med barnen så jag får vila lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0