Onsdag 10 Aug

Dagarna bara rusar iväg och lilleman är en vecka imorgon.

Har varit så mkt dom här dagarna med besök, Leon som verkligen
behövt uppmärksamhet och Levis som kräver sin tid så bloggen har
verkligen inte funnits på någon priolista..

Ska ta mig an en förlossningsberätterlse någon dag framöver iallafall. :)

Annars rullar allting på bra här hemma.
Levis sover bra om nätterna, ca två mål per natt och somnar om direkt
så det är väldigt skönt. I natt åt han kring 00:30 och vaknade 06:00, somnade
om och åt sedan 10:30. Om dagarna blir det matning var 3-4 timma ungefär så
det är skönt att han håller sig lite längre om nätterna. Amningen fungerar super
bra utan onödigt krångel.

Leon varierar mellan avundsjuk till ompysslande storebror men det tar väl en stund
för honom att vänja sig med allt nytt också. Känns då skönt att dagis började i måndags
igen så han är på jätte bra humör för det.

Jonas är ledig tills nästa torsdag och det känns verkligen superskönt att ha honom hemma!
Bättre hjälp kunde jag inte få. Sedan är det tänkt att han ska ta ut föräldradagar varje fredag
så vi får långhelger ihop. Super mys!

Fick hem papper från skatteverket idag för att skicka in vad vi valt för namn.
Har inte bestämt vad det ska bli för andra namn. Har iaf bestämt att vi skall välja
tre namn totalt och att Jonas ska finnas med men det fattas ett namn ännu :)

Nu ska jag kasta i en maskin sedan ska jag ut med Aoife som kommit hit från Irland nu :)
Vi ska ut på en promenad me vagnarna. Trevlig!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0