Tisdag 16 Augusti

102 besökare kikade in på min förlossningsberättelse igår.
Trevligt :)

Jonas har kilat iväg med Leon till dagis. Levis sover och jag har
hamnat här framför datorn en stund..

Regn och heltråkigt väder idag så jag undrar vad vi skall hitta på..
Aoife skulle komma över när hon hade vaknat till liv.. Men jag skulle
tippa att det är minst två timmar bort.

Igårkväll fick jag besök av Nina och barnen, sedan fick Levis bada.
Inte så jätte populärt men nu är det gjort och bebislukten känns som
bortblåst...

På torsdag kommer Annica hit på hembesök. Ska bli spännande att se
hur mkt lilleman väger nu. Hon skulle komma kring 10:00 och efter det
har jag lovat Aoife att vi ska fara till Övik en sväng. Jonas och Levis
ska också följa med så det blir nog en hel trevlig dag :)

Nä ner och hänga lite tvätt då..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0