Tisdag 2 Augusti

Igår hade jag besöksrekord på bloggen, mer än dubbelt så många
besökare än vad jag brukar ha. Trevligt :)

Igår efter vi varit och handlat så bad pappa mig att komma till Torrböle
för att hämta nå cyklar som skulle lämnas av i Nordmaling så jag och
lilleman for dit direkt och efter att cyklarna var lämnade så for vi till Jessica
och Saga några timmar. Alltid lika trevligt. Världens bästa kusin!
Leon fick provsitta på en utav grisarna och gudarns som han skrattade!

När vi kom hem igen så blev det att köra igång med middagen.
Käkade och städade undan i köket för att sedan vara ute.
Grannarna kom över och drack kaffe o surrade en stund innan det var dags
att lägga ungarna. :)
Låg framför datorn en stund efter att Leon somnat. Hade några ordentliga värkar
men oregelbundna. Sedan blev det lugnt..
Somnade ganska sent så jag känner mig lite seg idag.

Ska till BM 10:30.

Sedan städa lite innan vi far på Häggan och ser om vi hittar något fint till min halvpappa
som fyller 50år idag! Smörgåstårta äre med! :)

Nä nu blir det en dusch och nå fika innan vi far till BM. uppdaterar sedan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0