Tisdag

Precis vikit all tvätt som bara har vuxit under tre veckor.
Riktigt skönt att ha fått bort det!

Nu invätas snart sängen. Är sjukt trött idag så det ska bli otroligt
skönt att få sova.
Levis har en skrik period mellan 22:00-00:00 så det blir aldrig tidigare
än 00:00 för våran del.. Får hoppas att det ger med sig snart så man får
komma i säng lite tidigare. Han sover då fortfarande mellan 6-7 timmar i
sträck varje natt, äter och sover 4timmar till och det är jag väldigt tacksam för!

Håller på att försöka hitta en bra rutin på morgonen då Leon ska lämnas men vi har
varit sen bägge dagarna nu.. Tidsoptimist som man är.. Tänker att allting går så himla fort..

Imorgon ska Leon på dagis och jag ska tillbringa hela dagen hemma..

Idag har jag umgåtts med Addi mest hela dagen. Fick dock feber lite senare på dagen och
var inte alls pigg så vi avrundade och får träffas en annan dag helt enkelt..

Till veckan ska våran BB bild komma in i tidningen.. Skickade in i Lördags så jag hoppas
på att den är inne imorrn :)

Nä nu ska jag göra det sista inför Levis kvällsmål och sedan sova!




Mitt Allt <3


Kommentarer
Postat av: Petra

Ja, absolut! Hör bara av dig när du har tid! :) Kram

2011-08-24 @ 09:38:00
URL: http://petraochfolke.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0