Fredag 30 Dec

Klev upp för snart en timme sedan. Så himla skönt!
Leon har sovit hos mormor inatt så Levis fick komma
till våran säng imorse och var så mysig!

Igårmorse kom Carro hit vid 9, sedan skjutsade vi ungarna
till mamma så skulle dom få vara där medans vi for en snabbis
till HH och stan.
HH var riktigt värdelöst.. Hittade en supersnygg kofta med en döskalle
på inne på Carlings, en mössa till mig, väggkalender, fleecejacka till
Jonas och en sväng på godishuset blev de. Mysig dag!

Sen när jag skulle hämta ungarna så ville Leon stanna så det fick han
göra också.

Snart ska jag göra mig en tidig lunch, lägga ut Levis i vagnen och sedan
börja rensa och städa.

Imorgon och på söndag är det jobb. Har riktigt bra pass. 7-12 imorgon och
kväll på söndag så jag kan ändå vara uppe länge på nyårsafton!

Kan knappt fatta att vi snart kliver in på ett nytt år. Det bästa som hänt mig iår
är såklart att Levis kom till världen! :)

Mitt nyårslöfte blir att lyssna på vad jag själv vill i alla lägen. Det blir ngt nytt
för mig.



Jag och Leon -08


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0