Onsdag

Lämnat Leon på dagis och lagt Levis för en stund sedan.
Ska hoppa in i duschen på en stund och sedan invänta klockan
lite så ska jag ringa Cicci å se om hon e vaken! :)

Fundera på om man kanske skulle ha farit en sväng till Häggan
igen... Såg ett jätte fint set, Jacka och Täckbyxa me fleece men
tänkte typ att de där kommer Levis inte att behöva till våren och
året efter de kan han ju inte ha det men Leon som är snart 4år
har storlek 110 så nog borde de räcka me att köpa 98 ir
ngt sådant till Levis för att ha det om ett år.

Kostade 249 om jag inte minns fel och halva priset på det.
Hur bra som helst! Få väl se hur de blir me den saken om jag
ska dit ngt eller inte..

Ska iallafall göra bort systemet idag. Har en känsla av att det
kommer vara mycke folk där.. Huvva.. Folk blir som galna vid jul..

Nä nu ska jag avrunda!


Kommentarer
Postat av: Petra

I miss you! Tycker att du och jag ska ta ledigt ifrån barnen en dag i mellandagarna och fara till stan på rean då! <3

2011-12-21 @ 14:00:32
URL: http://petraochfolke.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0