Torsdag

Huuuga va mkt snö det har kommit inatt.
Man vill bara grin! De hade räckt de som va
igår. Just precis så man får julkänsla...

Vi ska göra oss i ordning för att gå på andra
mammaträffen som börjar 09:30 och efter det
ska vi hem och se Pippis jul. Mys!

Vi har börjat ändra Levis rutin och igår fick vi
i säng han strax efter nio. Vanliga fall brukar
vara elva. Och då sover han elva - elva men
det vore skönt att få lite egen tid på kvällarna
så jag hoppas på nio - nio snart.. :)

Imorse när Edde kom in så var hans långa helvitsa
päls jätte smutsig så jag stoppade ner han i badkaret
och började borsta men han smet, (duschade han i helgen
så han kände sig nog inte så bekväm i badkaret) :P och
när han sprang iväg utbrast Leon: Satan också Edde!!
Man bli paff varenda gång samtidigt som det låter lite
roligt också :P

Nä nu måste vi göra oss färdiga.

Älskar dig mitt hjärta!


Kommentarer
Postat av: Petra

Jag saknar dig med världens bästa Emma! <3 Ja, det blir rikigt skönt. Kramar!

2011-12-09 @ 11:35:28
URL: http://petraochfolke.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0