Tosdag

Dan före dan före doppardan.

Det var tänkt att vi skulle fara på Öppna förskolan
och umgås med Eva och barnen idag men Leona hade
feber så det får bli en annan gång..

Har en hel del att stå i idag.. Leons säng ska bäddasrent,
dammsuga och skura, vika in tvätt samt hänga tvätt och sen
ska jag göra iordning så att Levis får en till låda att ha sina
kläder i. :)
Ska hämta ut ett paket på Ica och ett på Konsum också.
Ja nog lär vi ha det vi gör idag alltid.. :)

Igår for jag och gjorde bort systemet och Ica. Var en sväng på
Sportringen också men hittade som vanligt ingenting där.
For förbi Cicci så hon följde med hem till mig sedan.
Fick hjälp med att färga håret också. Blev riktigt bra! :)
Spelade Yatzy några omgångar och surrade en massa.
Hel trevlig dag!

På kvällskvisten for jag, Jonas och Levis till Brattfors för att umgås
med Annie. Blev kaffe och kortspel. Stannade till strax innan 20:00.
Leon fick va en timma extra hos sin pappa så man skulle hinna till
Brattis en sväng..


Nä kanske det är dags att köra igång då :)



Always forgive,
But never forget,
Learn from your mistakes,
But never forget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0