Fredag

Vaknade för någon halvtimma sedan. Leon var fika sugen.
Har konstant huvudvärk varje morgon och det kan ju inte
bero på något annat än att jag vaknar flera gånger per natt
av att Jonas gnisslar tänderna. Så fruktansvärt irriterande.
Tkr det är konstigt att han inte har någon huvudvärk om dagarna.
Det hade jag tills jag fick bettskena. Men jag har lyckats sluta gnissla.

Bemanningen ringde nyss också. Dom hade fått mitt brev om
sommarperioden och sa även att det inte hade något med graviditeten
att göra. Har iaf anmält mig till att jobba första perioden som är i Juni.
Man måste ju hålla igång lite mot slutet.

Men ikv är det iallafall jobb 14-21:30
Imorrn 7-16:30.

Är ju lovad att vara barnvakt imorgon men då få Jonas va hemma och va
med dom tills jag slutat. Helger behöver jag verkligen.

Blir bra för Leon att fara på dagis idag just innan helgen. Sen få umgås med
Saga under ett dygn.

Nu blir det duschen, dra en repa me dammsugarn. plocka ur diskmaskinen,
fika och sen börjar det väl vara dags att lämna Leon.

Ha en trevlig dag !


Kommentarer
Postat av: Alexandra

meeeeen, ja som ha laddat för en heldag me dig! :( haft 1000 planer.. puss

2011-02-04 @ 11:20:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0