Lördag

Har i princip bara städat under dagen.. Skickade iväg Leon
och Jonas på återvinningen medans jag städade köket.

Plockat en massa kläder, leksaker och grejer som ligger där
dom inte ska ligga :P

Sen gick Jonas till bussen vid 15:20 eftersom han skulle fara på
hockey med pappa. Bussen hem skulle gå vid 21:00 om jag inte
hörde fel. Få se hur städad han är när han kommer ;)

Älsklings Alexandra har varit hit en stund också. Surrat och kollat
lite på bestofblocket. Helt sjukt roliga "annonser" man kan hitta där.

Annars så har jag och Leon sett på en massa film och käkat godis.
Sett Skrotnisse två omgångar och fem avsnitt av Byggare Bob. :P
Men mysigt är det ju!

Nu har lilleman gått i säng för ungefär en halvtimma sedan. Gjort slut
på de sista välling pulvret med.
Både jag och Jonas har visat han vällingburken i typ 5dagar nu så han
har fått se att det snart är slut.
Jonas och Leon var och handlade på Konsum idag och då kom faktiskt
Leon på att det snart var slut på välling så han sa de åt Jonas.
Han är för söt mitt lill hjärta :)

Imorgon taggar jag stan som tusan! Ska bli så roligt att fara iväg och strosa
omkring. Käka lite, shoppa och ta en fika sedan.

Har iaf hittat en jacka åt Leon som jag ska köpa imorgon. Kommer att bli toppen att
ha på slutet av våren/början av sommaren.



Och sen har jag hittat en blå mössa som är lite tunnare med stjärnor på och
även vändbar så man kan ha med ränder. Kommer bli så snyggt :)

Sen ska jag se om jag hittat några gravidtoppar. Min mage passar inte i dom flesta
utav mina vanliga tröjor längre :P Vill inte töja ut dom heller.

Annars så har jag väl inget mer på listan.

Sticker från Nordmaling strax efter nio. Max frukost OJA! sen blir det en kaffe innan
vi kör igång!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0