Lördag

Barnfri en hel helg! Skönt men tomt känns det emellanåt.

Haft en slappar dag idag. Drog mig länge i sängen.
Låg och kikade datorn bra länge, betalade räkningar och sådant.
Sen gjorde jag mig klar för att gå och möta Addi på Konsum så
jag skulle handla hem lite mat. Fick ju till och med bärhjälp av
henne ända in till köket ;) De är inte varje dag!

Snabb städade lite medans hon var här och sedan blev det kaffe
då Jonas kom hem från skoterturen.

Var bjuden på middag av Leif och Gerd nere på Lenas.
Mkt trevligt :)

Efter det for vi till mamma för att tvär hälsa på Leon och hämta min
dator. Ville kolla så att felen var åtgärdade och än så länge så verkar
den vara som den ska va!

Dock så hade spelen försvunnit så jag måste köpa första spelet för att
kunna installera dom resterande. Fick hjälp med att lägga in ett brännt spel
men nu när de är borta så känns det inte ens lönt att försöka förstå sig på alla
koder och de som hör till :P

Så imorgon drar jag och Addi till övik för lite shopping och då ska jag även köpa
spelet så jag får se så att den är som den ska va. :)
Ska se om jag kan hitta mig ett par skor imorrn.
Köpte nya skate skor i vintras men dom är så rackarns tunga och verkligen hel
platta så jag skulle haft mig ett ombytes par ;)

Sen taggar jag CUBUS ! Weeei :D

Nä nu ska jag ta vara på den sista barnfria kvällen med baby. :)

Uppdaterar väl imorrn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0