Lördag

Vi fick sovmorgon till 08:30. Helt underbaaart!
Gick ut och hämtade VK som väntade i brevlådan sedan
tog vi fram en massa fika och rostade mackor.

Efter det så körde jag igång med städning. Är färdig för dagen nu.
Dammsugat, torkat golven och vikt/tvättat.

Leon har åkt till sin pappa för ca en timme sedan. Känns alltid lika
tråkigt när han ska fara. Det blir som en tomhet i kroppen. Än fast
jag vet att han kommer tillbaka ikväll.

Jonas har farit ut på skotern. Sedan hade han tänkt ta med mig ut på
en sväng men jag har inte bestämt mig ännu. :)

Tog en bild på magen idag. Snart är vi i vecka 19.
Gruvar mig för hur stor jag kommer bli denna graviditet. Det är ju
ändå hälften kvar..

Är så himla mysigt när rörelserna har blivit fler. Känner rörelse dagligen
nu. :)



Hittade även en söt bild på mobilen när Leon och Jonas leker med modellera :)




Kommentarer
Postat av: Marie

Finmagen!

Vet du, för mig växte magen mest fram till v 20 för att sen sakta ner och faktiskt inte bli så mycket större, mest bara bredare, så inte säkert man blir större andra gången även om det nog ofta kan vara så. Iof blev jag så stor av vätska i slutet men det har ju med annat att göra. :)

2011-02-12 @ 22:20:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0