Måndag 28 Feb

Godmorgon.

Vaknade för en stund sedan. Är fortfarande trött så jag
förstår inte vad jag vaknade av.
Legat och surrat med Addi i telefon en stund på morron iaf.
Väntar på att hon ska ringa upp snart då hon gjort sig klar...

Ringt till dagis och meddelat att Leon inte kommer idag.
Han är fortfarande kvar hos mamma. Hon ville ha han ytterligare
en natt.. Men va förbi dit en sväng igår. Är inte alls van att vara utan
han så här länge. Men nu har jag massor av nya krafter :)

Sen har jag körlektion idag kl 12. Spännande.. Men de ska nog gå bra :)

Igår for vi som sagt till Övik. Hade egentligen bara tänkt köpa spelet och
kanske nån grej till på mina presentkort men så blev det verkligen inte..
Såg ut som vi hade julhandlat.. Men roligt hade vi verkligen :)

Ja va blev de jag köpte då..

. 2 Behå;ar
. 5 par trosor
. nitskärp
. bikini nederdel
. 2 tröjor till Leon
. pyjamas till Leon
. diadem
. spelet
. smink
. ögonbryn/frans färg
Sen blev de saker som, mat, kattsand mm.

Hade en riktig toppen dag med världens bästa tjej! :)

Nu ska jag hoppa in i dushen och göra mig klar för dagens äventyr.

Uppdaterar nog senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0