Måndag

Inte nästa måndag men ännu nästa så ska vi på UL.
Längtar ihjäl mig.. Tror det var kl 11 så de ska bli skönt
att få göra de på morgonsidan så man inte behöver vänta
hela dagen :P

Imorse for jag och lämnade Leon på dagis, gick och väckte upp
Addi, kokade kaffe och surrade tills hon orkade dra sig upp ur sängen.
Blev dock inte så långvarigt eftersom hon skulle börja jobba kl 10 men
då får vi umgås imorrn ist när hon är ledig.

Ska väl göra något att äta om en stund och sedan gå på Häggmans om
jag orkar. Tappade min fina plupp till överläppen och fick ersätta den mot
en liten som jag hade men lyckades tappa den på jobbet så nu är jag helt
utan. Ser så fult ut att bara ha staven i men ingen plupp.

Sen ska lilleman hämtas. Blir att vila för honom efter att han fått i sig lite
fika och då tror jag att jag ska sova en stund med. Börjar bli så trött igen
på dagarna. Även fast jag äter järntabletterna dagligen. Men det är väl nån
period igen.

Undra vad man ska hitta på till middag.. den ständiga frågan.. men jag tror
det får bli mackaroner och köttfärssås.

Börja vilja ha tillbaka min dator nu med.. Var typ två veckor sedan den lämnades in..
Men då hoppas jag att alla problem är fixade. Huvudsaken jag kan spela iaf..

Nä, mat i magen då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0