Onsdag

Gick och la mig 19:30 igår kväll och somnade snabbt!
Så himla skönt! Kände mig så himla pigg när klockan ringde
05:30 imorse! :D

Segade på lite imorse me dush och frukost så jag kom just precis
i tid till jobbet. Slutade 12 idag. Riktigt skönt.
Hämtade lilleman och hem framför tvn och kikade skrotnisse.
Jag somnade inom kort i soffan en stund och när Leon kom och
väckte mig så fick han krypa ner och vila en stund.

Har fyllt lite pellets och strökikat på tv en stund.

Jonas och Leon sitter och käkar pizza. Tror jag bara ska fika lite
oboy och macka sen.

Om någon halvtimma ska Leon i säng så då ska vi se Bröderna karlsson.
Hoppas den är bra nu då!

Imorrn äre möte och sen ska jag umgås med Addi.

Peppar söndag, shopping sväng i stan me bäst stumpan. :)


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jag taggar till tusen :D Tycker vi ska börja me morgon kaffe på nått mysigt ställe :D Puss love

2011-02-17 @ 12:35:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0