Onsdag

Godmorgon!

Leon kom och väckte mig 06:30. Inte okej..

Han sitter iaf här bredvid och ser barntv nu.
Själv försöker jag vakna till framför datorn men
jag känner mig helt sprängd.
Med denna förkylning också..

Ska kliva upp 07:30 och fika med Leon, sen göra mig
klar för att gå till dagis och efter det så är det möte
på familje centralen med Jonte.
Han ska hämta Leon efter dagis idag och det blir ju lämpligt
när jag börjar jobba kl 16 så slapp mamma komma ner och
va barnvakt.

Måste köpa nå medicin idag så jag klarar kvällen och framför
allt morgonen efter då jag säkert inte är så pigg..

Nu på fredag skulle jag eg tatuera mig men det blir inget av pga
graviditeten. Både för att dom inte tatuerar gravida och jag vet
hur mkt jag blödde av att gadda mig som gravid. Gjorde min första
tatuering när jag var gravid med Leon och var bara i vecka 6 då.
Redan då blödde jag ganska ordentligt. Vilket jag inte gjort när jag
gjort dom andra fyra. Pytte pytte lite isåfall på något enstaka ställe.

Men nog tror jag att det är bäst att göra saker med sin kropp när
det bara kan drabba en själv. Man vet ju aldrig hur det kan påverka
fostret...
Jag skulle vilja fara och knäcka till ryggen eftersom jag var så sne men
det får jag vänta med..

Nä upp och hoppa.
Uppdaterar nog senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0