Onsdag

Helt underbart väder ute idag. Hur ljust som helst och solen
skiner för fullt! Synd bara att det är minus ute. Känns nästan som
att snön aldrig ska försvinna.. Men så småning om..

Lämnat Leon på dagis och ringt några samtal nu på morgonen.
Beställt ny kupa till lampan i köket, skulle komma nästa vecka.
Sen fick jag äntligen tag i Sara som jag ringt i ungefär två månader.
Ska dit på möte på måndag om allting nu går som planerat....
Fick till på AF på fredag så jag får hjälp med papperna som ska in.
Har fått något konstigt brev från försäkringskassan som jag inte förstå
vad det är för något gällande AF. men nog löser de där sig!

Jessica har varit här och druckit kaffe en snabbis också.

Ska snart hoppa in i duschen och göra mig klar för jobb kl 16.
Känner mig lite slö för tillfället men det försvinner nog :P

Imorgon blir det en hemma dag med Leon. Ska hänga ut alla mattor och
städa hela dagen hade jag tänkt. Skicka iväg några brev och fixa med lite
pappersgöra.

Dags att röja lite innan Leon ska hämtas då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0