Rubrik?

For en vända till häggmans och införskaffade mig två nya pluppar
och fann även en stav till tungan som jag införskaffade. Dom brukar
alltid ha så oerhört långa men nu fanns de i min strl. :)

Sen for jag på Konsum och tvärhandlade lite till middagen och efter det
så hämtade jag upp Leon. Han ville inte fara hem men till slut så.

Gjorde lite fika och la han efter det. Hörde att han låg och surrade och tänkte
att han aldrig kommer att somna men de gjorde han som tur va!

Nu ska jag nog bädda ner mig och vila tills 16:00 ungefär å sen köra igång me mat.

Blir nog inge mer inlägg idag eftersom vi ska greja på i källarn hela kvälln me pellets
och städning. Men kanske imorrn!

Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0