Saw

Ikväll har vi kikat på den senaste Saw filmen. Jag älskar dom!
Har alla förutom den nyaste som jag fick ta med på usb från Addi.
Var dock lite knäppt att se 3D utan brillor eftersom blodet var rosa
och sånna saker. Men nu har vi sett den iaf. Känns inte som att det
blev något avslut ändå. men men.

Blev så konstig i magen ikväll. Kräktes till och med fast jag inte mådde
illa. Bubblade som bara. Men efter det så kändes de mkt bättre och
har mått bra sedan dess så någon ny magsjuka var det då inte! :) tack och lov!

Lilleman komme tillbaka vid 18:30. Han ville se på Skrotnisse direkt han komme
innanför dörren så han såg väl någon halvtimma och efter det blev det pyjamas
och välling.
Nu är det inte ens hälften kvar i vällingburken sen är det slutköpt välling till Leon.
Kommer nog gå bra. Tutten trodde jag skulle vara sjukt svår att sluta med men det
har ju gått långt över förväntningarna.
Sen är det bara blöjan som ska bort. Men det känner jag att han inte är redo för ännu
så det blir väl mot sommaren. Han sitter iallafall på toan emellanåt så det är då på gång.

Ska bli skönt med lite miljöombyte imorgon. Busa me Leon, dricka kaffe och surra med Diana.
Käka och bara ha det trevligt. Klockan 11 ska vi mötas där så vi far hemifrån vid 10.
Sen ska vi hinna duscha och fika så vi kliver väl upp vid 08:30 om Leon inte kommer tidigare
vill säga.

Sen är det Solsidan och Wallander på kvällen som vi ska se. Söndagar är så mysiga!

Nu blir det spindelharpan tills jag ska sova. :P

Nattinatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0