Söndag

Less efter en lång dag på Leos :) Men vi har haft det riktigt trevligt!
Sist vi var där så fick vi inte se Leo men idag kom de stora lejonet in
och vinkade och kramade en massa barn. Det tyckte Leon var häftigt.
Men vi höll oss på avstånd för lite läskigt var det ju ;)

Vet inte hur jag har lyckats få träningsvärk i armarna. Kan inte lyfta dom
nå högt alls.
Jag och Diana provade på massagestolarna också. AJAJAJ va ont dom gjorde.
Nöp åt huuur hårt som helst.

Vid 15:30 ungefär började vi rulla hemåt. Trött som bara den i huvudet.
Leon somnade en liten stund iallafall.
Sprang in på Konsum å köpte kattmat och sedan var vi äntligen hemma.

Det blev Skrotnisse någon halvtimma innan Leon fick krypa till kojs.

Gick ner i källarn och fixade med tvätt och fyllde pellets medans Jonas grejade
med en av alla bilar som står här :P

Har sett Solsidan. Väntar på att Wallander ska börja nu och sen kommer vi nog somna
fort.

Imorgon är det dagis för lilleman, kl 11 ska jag och Jonte på ett möte ang Leon och efter
det vet jag inte vad det blir. Bara lugnt antar jag..

Idag har jag gått 18 fulla veckor och går alltså in i vecka 19 nu.
En vecka kvar till UL. Aaaaah längtar längtar !!

Ska bli trevligt med lite shopping efteråt också :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0