Tisdag 1 Feb

Känner mig inge pigg idag.. Huvudvärk som heter duga och
seg i hela kroppen. Hungrig men det känns att jag inte skulle
kunna äta just nu.
Sov fyra timmar igår på ef, när jag kröp i säng för natten var jag
fortfarande grymt trött och somnade på en gång.
Har nog sovit för mkt, men jag är fortfarande trött. Skumt..

Igårkväll tillbringade jag några timmar hos Alexandra. Sjöng singstar,
kollade på tv, fikade och målade naglar. Mysigt!

Har varit och lämnat Leon på dagis, läst vk. Fick första tidningen idag, pappa
beställde den åt oss så de va verkligen snällt :)
Pelletsbrännarn hade stannat imorse så jag fick springa ner och fylla på lite så
nu väntar jag på varmvatten så jag kanske blir lite piggare av en dusch, sen ska
Jessica och Addi komma kring 10.

Skulle ha ringt Af men känner inte för att prata med henne idag, mimer skulle jag
ha ringt också och beställt en ny kupa till lampan.

Vila skallen lite och hoppas på att det släpper..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0