Tjoho !

Nu är det heeelg !!

Fick gå ut och jobba imorse. Bemanningen ringde 06:10.
Lite tidigare än vanligt vilket kändes skönt.
Men det är klart det blir stressigt ändå..

Upp me Leon som promt ska fika innan vi far än fast det är fika
på dagis kl 06:30 ungefär. På me alla kläder och ut me vagnen.
Imorse va jag bara 4min sen och det tkr jag va ganska bra
gjort eftersom det ändå är en bit att gå. :)

Tog på mig att jobba måndag med eftersom jag sagt att jag inte kan
jobba varken lör eller sön i helgen men kom på när jag kom hem att
vi ha ju tid för UL på måndag så den fick jag ringa och ta bort.
Känns alltid surt att säga nej åt helger men på lördag är Jonas borta från
morgon till kväll och på söndag har jag ju lovat Addi att vi ska till stan.
Aja de kommer fler gånger :)

Slutade 12 idag. Jessica kusin ringde precis när jag slutade och ville
komma förbi en stund. Fick till och med hämtning från jobbet och sedan
hämtade vi upp Leon också. Skönt! :)

Drack kaffe och surrade i någon timma innan det var dags för att lägga
lilleman.

Ikväll tror jag att vi ska beställa en pizza. Orkar inte ställa mig och göra
någon tråkig middag ikväll. Har inte varit och handlat heller för det hade jag
tänkt göra imorrn.. Sen blir det någon film och bara ha de mysigt.

Igår fick jag värsta mega sparken av bebben och jag låg och väntade på att det
skulle komma en till så Jonas skulle få känna. Men icket. Så är det ju alltid. Tihi :)
Men det är så himla roligt nu när det verkligen börja kännas att det är på riktigt.
Helt underbart! <3

Nu ska jag dra fram en massa fika och läsa VK som jag inte hunnit ännu. :)

Ha en trevlig dag/kväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0