Torsdag

Leon kom och väckte mig strax före 07:30. Är små seg fortfarande
men ska snart ner i källarn och fylla på pellets så då piggnar man väl till.

Gårdagen var verkligen en lat dag. Lämnade Leon på dagis och sedan
satt jag vid datorn. Min huvudvärk kom tillbaka kring 11 och höll i sig
ett bra tag. Vilade när jag hämtat och lagt Leon så den var borta när jag
vaknade igen.
Sen gjorde jag middag, städade undan i köket och satt inne på toan medans
Leon badade. Han fick busa till kl 20:00 när jag gjorde välling. Somnade omgående.
Nu har han börjat vänja sig vid sängen men han har frågat om den gamla några
gånger. Han har även blivit så sjukligt mörkrädd. Vill ha tänt i taket vilket han inte
får men har tagit bort nattlampan och har tänt en lampa i fönstret som lyser väldigt
stark. Ändå vill han ha ännu mer tänt. Det är väl någon drömperiod.

I förrgår kände jag tre små kickar i magen och precis som jag skulle säga åt Jonas
så slutade det. Efter det låg han och höll i typ 45min men det blev inget mer. Typiskt :P

Idag har jag och Jessica S bestämt träff här 10:30 så jag ska koka kaffe tills dess.
Blir trevligt :)
Kom just på att Addi är ledig idag så vi ska väl träffas senare.
Annars idag blir det en repa med dammsugarn och sen bädda rent i våran säng.

Verkar inte bli nå jobb alls under veckan. I helgen ska Saga och Casper sova här så då
går det inte heller. Verkar ju konstigt att det inte ha blivit något jobb alls efter att jag berättade
att jag ska ha barn i sommar.. Man är ju inte handikappad precis.. aja..

Nä om man ska fixa pelletsen och hinna bädda rent innan Jessica och My kommer kanske.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0