Trött och hänging.

Har varit duktigt förkyld i tre dagar nu. Konstant huvudvärk,
trött och ont i hela kroppen. Svanken har gett med sig bra men
har ganska mkt värk på kvällarna så då blir det fram med rispåsen!
Värmde den fyra gånger igårkväll och det har verkligen gjort skillnad!

Jonas har farit till jobbet och Leon sover ännu, som tur är!
Har ställt min väckare på 07:30 men jag vaknar ju hur tidigt
som helst ändå. Ska lämna Leon på dagis sedan och vänta tills Konsum
öppnar så jag får köpa nå snus och mackor!

Annars kommer jag nog bara att ligga i sängen idag och vila upp mig.
Måste bli frisk nu så jag kan jobba! Tror jag ska unna mig nya gardiner
till tv rummet och nya skor nästa månad.. Hade varit roligt me något nytt :)

Nä försöka vila den lilla stund som återstår innan vi ska upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0