FREDAAAAG

Fick sovmorgon till 08:30 idag. Det var väääldigt länge sedan.
Är dock fortfarande jätte trött. Håller nästan på att somna omgående
så jag har precis lagt Leon som var jätte trött, mamma ska snart
komma hit men hade tänkt vila fram tills hon kommer. :)

Har varit och handlat lite på konsum, hade en rabatt på blöjor som går
ut på måndag så jag använde den idag. 104 blöjor hemma nu :P Då
finns det ett tag. räcker ca 5-6 veckor.
Sen blev de lite annat som behövde fyllas på med också. Som vanligt.

När vi kom hem så la jag bara in grejerna i hallen och sen gick vi en längre
promenad. Är ju 5 plusgrader idag och då måste man verkligen vara ute!
Längtar tills i sommar när man kan va ute på gårn och leka.
I sommar ska Jonas bygga sandlåda och en gungställning. Köpte en gungställning
förra sommaren men hade tänkt göra en i trä tills sommarn. Kommer nog bli bra :)

Nä nu ska jag vila den lilla stund jag hinner innan mamma är här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0