FREDAAAAG

Äntligen är det fredag och vi har en hel myshelg
framför oss !

Idag ska jag kila iväg och köpa en färgburk till, skulle
behövas ett ir två lager till. Ska göra svart runt om som
vi kom överens om igår. kommer nog bli fränt :)
Nu blev allting som en enda vit klick så jag tror nog det
kommer passa.

Höll på få en lätt hjärtinfarkt igår när jag kom till kassan
och skulle betala på Utterströms. Knopparna låg i par
i påsarna och jag kollade på priset som var "ok" och när
hon sen sa summan höll jag på dö. Sa priset som stod är väl
för två. Dom ligger ju i samma påse. Näe de var per styck.
Stod inte ens de på lappen. Men jag behövde dom så det
fick bli dom ändå.. Jonas tyckte att jag skulle ha struntat i
det vilket jag kanske skulle ha gjort och köpa på Ikea ist
men men.

Så dagens projekt blir ännu mera målning. Ska snart göra
oss klart för att gå ut. Måste köpa snus med.
Tänk va mkt pengar man skulle ha sparat om man lyckats sluta..
Jag snusar 6dosor i veckan. Vilket blir lite över 800kr på en månad.
Men man kan inte sluta förens man är redo för att verkligen gå in för det.
Ska försöka dra ner iaf me tanke på graviditeten. Hade ju varit bra..

Nu ska vi fika och börja göra oss klara. Är riktigt kallt ute idag så det
blir nog täckisar för min del.



Hittade en massa fula sånna här på internet som jag tänkte dela
med mig av. Blir bara en bild idag :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0