Godmorgon!

Mega trött idag. Leon kom och väckte mig kring 7 tiden..
Men nu har han lagt sig bredvid mig och kikar på barntv.

Har inte kommit på vad vi ska greja med idag men tanken slog
mig att jag skulle behöft rensa på övervåningen och lägga de som
jag inte vill ha kvar åt sidan i lådor. Sen slänga och ge bort.
Sen är det en del tvätt som skulle ha blivit vikta.

Känns iallafall otroligt skönt att det är fredag idag. Funderar på att
gå och inhandla något smarrigt på Konsum och kanske bjuda hem någon
på middag ikväll. Kanske mamma och Lars. Det var länge sedan.

Imorgon ska vi eventuellt fara upp till pappa och hjälpa han lyfta in någon
tank. Planen var då att vi skulle käka någon god middag där när vi var färdiga
så de lät väl inte helt fel.

Om man skulle ha dragit sig upp och fikat då kanske :)




I never let you go, cuz sister, I love you soo <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0