Lördag

Skönt me lite sovmorgon. Leon kom och väckte mig vid
08:30. Stod och tittade ut genom fönstret just när Jonas
skulle ge sig iväg med bilen och dra skotern till H-fors.
Leon ville så gärna följa med :P

Igår hade vi en hel mysig kväll! Blev bjuda på middag hos Magnus
och Elin. Jätte god kyckling med fyllning och en sås, potatisgratäng
och den godaste salladen jag ätit!
Jonas drack några öl och jag satt med fruktsoda :)
Gick hemåt kring 11 om jag inte minns helt fel. Jag och Leon var
alldeles utslagna.

Jobbade 7-16 igår med, levde på fil hela dagen eftersom jag glömde
ta med lunch. Kom till jobbet 10min innan jag skulle börja så.

Idag vet jag inte vad vi ska hitta på.. Det skulle ju behöva städas och tvättas
så det lutar väl åt det. Måste iväg och köpa blöjor och handla lite med. Sen på
apoteket.

Nu har Leon krypit i säng igen. Han vart på så dåligt humör och då åker man bums
i säng tills man är snäll igen. Men jag tror han kommer att somna. Han var uppe så
länge igår och vaknade 08:30 och han behöver sova mellan 12-14 tim på en natt.
Vanliga fall går han och sover 19:30 och vaknar mellan 7-9. Och vilar sen på dagen
mellan 1-3 tim. Så han sover väldigt bra faktiskt!

Tog hem min andra vagn igår som jag haft på dagis. Hade tänkt sätta ut den på annons
men då råkade jag glömma fotsacken på dagis såklart. Typiskt.

Surrade lite om renoverings planer igår. Fick min vilja igenom att göra om i sovrummet.
Det blir en tapetfondvägg och resten blir målat. Mörkgrått funderar jag på.. fast jag helst
av allt vill ha ett sovrum vinrött. Sovrum ska helt enkelt va i den färgen. Men det får isåfall
bli i feb som det blir gjort. Januari far vi ju på Ikea och bränner pengar.

Köket har vi inte riktigt bestämt helt hur de ska bli. Det ska iallafall tapetseras om och få
en "köks" bård. Men har inte bestämt färg på varken kaklet eller tapeten.

Ja roligt är det då att greja på hemma! :)

Den 19 Januari ska jag till BM igen och då kanske Addi ska följa med. Lyssna på första
hjärtljuden. Eftersom man bara får vara 2 på UL så kan hon ej följa på det som jag hade
hoppats på så vi kunde fara alla 3. Men sånt är livet. :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0