Måndag 17 Januari

Jag och lilleman försovde oss imorse till dagis.
Men det blev bara en halvtimma som tur va!

Bemanningen ringde och frågade om jag ville jobba i 2,5timmar idag.
Näe det var jag inge sugen på. Tycker nästan 5timmars passen är för
korta. Men 7-12 är rätt skönt ibland då man har hela dagen sen.

Jobbar kväll imorrn ist.

For förbi Addi efter att jag lämnat Leon. Hon skulle börja kl 10 så
vi gjorde sällskap till Konsum då jag ändå skulle köpa snus :)

När jag kom hem så fick jag ta tag i snöskottningen.
Vet inte vem det är som plogar så värdelöst efter den här gatan....
Men nu är gången uppskottad igen och har skottat fram så det ska
gå bra för brevbärarn att köra till våran låda ;)

Tog en dusch efter det och fastnar som vanligt lite för länge vid datorn.
Skulle ha gjort mig nå fika nu och sedan köra igång med alla gardiner.
Blir nog toppen!

Sen ska lilleman hämtas och jag lär väl återgå till gardinerna och renbäddning.
Alltid är det något som ska göras :)

Imorrn ska jag umgås med Addi under dagen. Leon ska på dagis och sen börjar
jag kl 16. Annars blir det nog bara lugnt skulle jag tro.

Nu frukost !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0