Onsdag

Mamma kom hit och hämtade upp lilleman imorse för
att lämna honom på dagis. Jag kunde inte pga vissa
omständigheter..

Har ringt en massa samtal på morgonsidan och sedan gick
jag till Tobias för synundersökning.
Ögongen var less gånger tusen efter denna undersökning.
Tog ca 30min att göra den men var minst sagt jobbigt för
ögonen.

Men det blir iallafall progressiva glas så jag kan läsa bra när
jag tittar ner och ser bra på långt håll när jag tittar upp.
Kollade på bågar också men fann ingenting av intresse men
det skulle komma in ett gäng svarta bågar nästa vecka så
han skulle bara ringa. Blir nog toppen de där!

Tillsvidare ska jag höra om jag får låna en utav mammas glasögon
eftersom vi har exakt samma synfel och hon har också progressiva.
Hur bra som helst!

När jag var färdig där så gick jag på Konsum. Satte mig på en drickesback
och surrade med Addi medans hon drog fram varor. Köpte snus och for hem.

Ska fika något strax sen fara på dagis och hämta Leon igen.
Då ska jag äntligen få vila när han kommer hem!

Grymt trött idag.


Kommentarer
Postat av: Alexandra

söt ko :)

2011-01-12 @ 16:27:17
URL: http://cantjustbelieve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0