Sådärja..

Vi gjorde ett ryck och tog oss ut. For på apoteket först.
Köpte järntabletter till mig och nå illamående samt värk
tabletter till Jonas.

Sen for vi på Konsum. Söt Alexandra jobbade så vi stod och
surrade en stund. Leon hade sett hon på långt avstånd haha
han blev så glad :) Sen kramades vi hejdå och ska ses imorrn!

Skulle verkligen ha haft en fullt stor stålkorg under min vagn.
Har bara en halv nu och på den andra vagnen som jag ska he bort
så har den en hel stor. Vilken stor hjälp det är alltså...
men jag älskar den nya vagnen så den åker inte..

Vi har iallafall precis fikat. Rostat bröd och oboy. Leon har satt sig och
tittar på barntv nu med en glass i handen :)

Ska göra ett ryck med städningen nu. Fylla blöjor i skåpet och tvätten
skulle iallafall va gjort. Längta till sommarn så man kan börja hänga ute tvätten.
Torkar ju så himla fort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0