Söndag

Sitter och väntar på att Solsidan ska börja.
Finns det något bättre humor program?

Gårdagen blev lugn. For upp till pappa och hjälpte till
med tanken som skulle in och sen slöade vi framför tv´n
hela eftermiddagen. På kvälls sidan såg vi en film och somnade
strax efter det.

Vaknade av mig själv imorse kl 8, började läsa boken som jag blivit
så fängslad i. Går inte att lägga igen boken.
Fick den i fredags och nu har jag läst över hälften.



Sen klev vi upp och gjorde fika. Rostade franska och drack oboy.
Jonas stack iväg för att hämta en bil och under tiden hjälpte Leon
mig att städa toan.
Sen kröp han i säng en stund innan vi skulle lämna han hos mamma
och Lars en sväng.
Jag och baby for till övik en snabbis :)

Har hämtat symaskinen idag med så imorrn ska jag sy gardinen till
hallen samt sy upp en hel del gardiner. Blandannat dom nya gardinerna
till Leons rum som är för långa. Spännande å se om man kommer ihåg
hur man ska dra all tråd ;) men de ska nog gå bra!

Nä nu börjar solsidan alldeles strax!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0